»Pripravljalna dela na 12 mestih še niso stekla, a manjša zamuda je ulovljiva. To so manjše zamude, to priznam. Razlogi so različni – tehtni in manj tehtni: od covida do dovoljenj za delo.«
»Na prvem delu gradimo v krasu, na drugem v flišu. Že to samo po sebi kliče, da se projekt razdeli na dva dela.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»To je neke vrste kriminal, da se ne dela obojega hkrati.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«
»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«
»Geološka struktura je takšna, da na prvem delu gradimo na Krasu, v drugem delu pa na flišu.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Država se mora zdaj odločiti, kako bo drugi tir, ki je pomemben za državo, zgradila.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju